Onze praktijk is iedere werkdag geopend tussen 8.00 - 17.00 uur.

Dokterswacht is er voor spoedeisende huisartsenzorg in de avond, nacht, het weekend en op feestdagen. Op www.dokterswacht.nl ziet u hoe u geholpen kunt worden. Ook vindt u daar het nieuwe telefoonnummer (zonder extra belkosten) van Dokterswacht.

Telefonische bereikbaarheid
Voor spoedgevallen zijn wij bereikbaar tussen 8.00 - 17.00 uur (ma. t/m vr.).

Belt u de praktijk voor het maken van een afspraak? Doe dit bij voorkeur tussen 8.00 - 10.00 uur, er is op dat moment extra bezetting aan de telefoon, zodat er een korte wachttijd is.

Belt u de praktijk tussen 12.30 - 13.30 uur? De assistentes hebben lunchpauze en zijn zowel in de apotheek als bij de telefoon minder goed bezet dan u van ons wenst. Belt u bij voorkeur na 13.30 uur.

Belt u de praktijk tussen 16.00 - 17.00 uur? Graag alleen voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag.

Meldpunt bijwerkingen

Het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb is het nationale meldpunt van bijwerkingen van geneesmiddelen in Nederland. Doordat alle meldingen op één centraal punt worden verzameld, kan Lareb de veiligheid van geneesmiddelen in Nederland bewaken. Het is belangrijk dat zoveel mogelijk bijwerkingen ook daadwerkelijk worden gemeld!

U kunt op deze website als gebruiker van geneesmiddelen een bijwerking bij Lareb melden. Uiteraard wordt alle informatie die u aan ons stuurt strikt vertrouwelijk behandeld.

Wanneer u andere ervaringen (geen bijwerkingen) met het geneesmiddel wilt melden, kunt u terecht bij het Meldpunt Medicijnen van DGV. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan problemen met de verpakking of bijsluiterteksten.

» Begin uw melding

Lareb icoon